156. Jednotka Hloubkového Průzkumu
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

156. Jednotka Hloubkového Průzkumu

Do členských sekcí mají přístup pouze registrovaní členové 156.JHP
 
PříjemPříjem  Latest imagesLatest images  HledatHledat  RegistraceRegistrace  PřihlášeníPřihlášení  

 

 Pro všechny zůčastněné třídení akce

Goto down 
AutorZpráva
Alfred
Admin
Alfred


Poèet pøíspìvkù : 138
Join date : 15. 02. 09

Pro všechny zůčastněné třídení akce Empty
PříspěvekPředmět: Pro všechny zůčastněné třídení akce   Pro všechny zůčastněné třídení akce Icon_minitimeSun Apr 12, 2009 1:34 pm

Jak jsem tak fotil tak jsem si na jedné fotografii všiml něčeho velmi zvláštního ... posuďte sami

Pro všechny zůčastněné třídení akce As-tfd10
Návrat nahoru Goto down
http://www.jhp.webz.cz
Vejšan
Anonymní




Pro všechny zůčastněné třídení akce Empty
PříspěvekPředmět: Re: Pro všechny zůčastněné třídení akce   Pro všechny zůčastněné třídení akce Icon_minitimeSun Apr 12, 2009 4:37 pm

Nojo Mišpulín nemá na kapse už hovno:D
Ale tamto nvm bud bordel na objektivu, prtotože s bleskem se vše násobí tak to pak vystoupne a nebo pak UFO.
Návrat nahoru Goto down
Vejšan
Anonymní




Pro všechny zůčastněné třídení akce Empty
PříspěvekPředmět: Re: Pro všechny zůčastněné třídení akce   Pro všechny zůčastněné třídení akce Icon_minitimeSun Apr 12, 2009 4:41 pm

Jo jinak nějaké ty fotečky jsou už i u nás plus videjko granatu na stažení.V artech přibyla jedna co jsem fotily s teskem a rayenem.Jo a zkusim nějak sešefovat tu fotku a řeknu co a jak.)
Návrat nahoru Goto down
Vejšan
Anonymní




Pro všechny zůčastněné třídení akce Empty
PříspěvekPředmět: Re: Pro všechny zůčastněné třídení akce   Pro všechny zůčastněné třídení akce Icon_minitimeSun Apr 12, 2009 4:49 pm


Nevim jak sem vkladat obrázky tak mi to hodilo
nejakej odkaz tak snad.)
Pohrál sem si s vyvážením barev tak snad to někomu pomuže indentifikaci smeho penisu nebo jiné časti těla.